• Yükleniyor

BAE ile Siyonist Rejim Arasındaki Aşk


BAE ile Siyonist Rejim Arasındaki Aşk
Paylaş :


Siyonist rejim İsrail BAE ile medya konusunda işbirliği yaparak i24News televizyonu yayına başlamıştı. BAE şimdi de Sağlık Bakanlığı ile işbirliği anlaşması imzaladı.

Siyonist rejim İsrail'in i24News televizyonunun haberine göre, İsrail'in sanal tıp merkezi 'Sheba Beyond', BAE Sağlık Bakanlığı ile işbirliği anlaşması imzaladı.

Sheba Beyond Hastanesi'nin BAE'ye yönelik uzaktan sağlık hizmeti ve tıp alanında eğitimler vermesinin yanı sıra BAE'ye tıp inovasyonu konusunda destek vermesinin kararlaştırıldığı ifade edildi.

İşgalci rejim İsrail'in bir başka sağlık kuruluşu Clait ile BAE Sağlık Bakanlığı ve BAE merkezli uluslararası sağlık sigortası şirketi Daman arasında da işbirliği anlaşması imzalandığı açıklandı.

Medya alanında ise BAE hükümetinin yayın lisansı vermesiyle i24News'in bu ülkede faaliyet gösteren ilk İsrail kanalı haline geldiği belirtiliyor.

İşgalci rejim İsrail televizyonuna 'Dubai Medya Kenti' bölgesinde de bir ofis ayrıldığı belirtildi.

BAE ile İsrail, 15 Eylül 2020'de Beyaz Saray'da düzenlenen törenle ilişkileri normalleştirme anlaşması imzalamıştı.

İ24 Arap Dünyasındaki Yayın Hayatına Başladı

İ24 News haber kanalı, Dubai yetkililerinin izniyle BAE'de faaliyete başlayan Siyonist zihniyetin Arap topraklarından dünyaya yayın yapan ilk televizyon kanalı oldu.

i24news, başta İsrail ve Filistin olmak üzere dünyadaki gelişmeleri 24 saat aralıksız aktarıyor. i24news’un 150’si kadrolu, 100’ü anlaşmalı olmak üzere 250’yi aşkın çalışanı var. Kanalın basın sözcüsü Irit Segev, uydu ve kablo üzerinden Ortadoğu, Asya, Afrika, Kanada ve Avrupa’da 350 milyon haneye ulaştıklarını söyledi. 2014’de yayın bölgesine ABD de dâhil olacak. i24news İnternet üzerinden de izlenebiliyor.

‘Hedef İsrail’den nefret eden kitleler’

Fransız işadamı Patrick Drahi tarafından finanse edilen i24news’un başında eski Fransız diplomat Frank Melloul bulunuyor.

i24news yayın yönetmeni Frank Melloul, “Kıyaslama yapmak gerekirse, biz, demokratik bir ülkeden yayın yapan El Cezire’yiz” ifadelerini kullanıyor. “Hedefimiz İsrail’i dünyayla, dünyayı İsrail toplumuyla biraraya getirmektir” diyen Frank Melloul, “Ortadoğu’dan artık bir başka sese kulak verme zamanı geldi” yorumunu yapıyor.

Dünyanın geniş kesimlerinde İsrail hakkında bilgi sahibi olmayan insanların yaşadığını belirten Melloul, “İsraillileri değil, belki de İsrail’den nefret eden bu kesimlere ulaşmayı hedefliyoruz” şeklinde konuşuyor. Kesinlikle bir propaganda kanalı olmadıklarını belirten Frank Melloul, “Yine de Patrick Drahi’nin kanala sağladığı finans desteğinin bir tür Siyonist eylem olarak değerlendirilebileceğine” dikkat çekiyor.

Lüksemburg’da ticaret siciline kayıtlı i24news’un İngilizce bölümünün yöneticisi Ofer Perecman-Shemmer ise İsrail devletinden proje için herhangi bir kaynak almadıklarına dikkat çekerek, “İsrailli değil uluslararası yayın kuruluşuyuz” iddiasında bulundu.

 

/İsrailpost


İlginizi Çekebilecek Yazılar

Siyonistler Kabul Etti
  • @israilpost
  • 23-09-2021
Siyonistler Kabul Etti